Důležité informace pro strávníky na školní rok 2016/2017

Z důvodu přechodu na zálohové úhrady stravného (dosud se hradilo stravné zpětně – až následující měsíc) Vás informujeme o následujícím:

Strávník, který se již stravoval:

  1. Rodiče, kteří mají svolení k inkasu, nemusí na svých účtech nic měnit. Pouze první inkaso za stravu proběhne již k 20. 8. 2016 na měsíc září. Následující inkasa budou upravena o odhlášenou stravu.
  2. Přihlášky ke stravování na školní rok 2016/2017 je potřeba odevzdat do 30. 6. 2016 do školní jídelny nebo do kanceláře školy a následně do 15. 7. 2016 do schránky u hlavního vchodu do ZŠ. Nové přihlášky jsou k dispozici na stránkách školy www.evokace.cz, záložka školní jídelna. Uvedete datum přihlášení stravy např. od 1. 9. 2016, svačinky od 5. 9. 2016 (pokud se skutečně nebude od 2. 9. 2016 moci stravovat, tak si jej následně odhlásíte).

Nový strávník (prvňáčci, nové děti v MŠ, noví žáci v ZŠ) - zákonný zástupce žáka:

  1. Vyřídí trvalý inkasní příkaz - svolení k inkasu ve svém bankovním ústavu (bez uvedení výše inkasa nebo s patřičnou finanční rezervou) od srpna 2016
    - Česká spořitelna - sporožiro = sběrný účet číslo 100119981
    - ostatní bankovní ústavy = číslo účtu školy 191441377/0300.
  2. Odevzdá ve školní jídelně potvrzení o zřízení inkasa, vyplní přihlášku ke stravování.
  3. Zakoupí čip (částka 115,- Kč, platba v hotovosti) – až od 18. 8. 2016.

Noví strávníci se musí zastavit u vedoucí školní jídelny osobně nejlépe v týdnu od 27. 6. do 1. 7. 2016!

Vedení školy doporučuje rodičům žáků k placení stravného bezhotovostní platby (zřízení inkasního příkazu) u bankovního ústavu, kde mají veden svůj účet.

Pokud potřebujete jakékoliv informace k přihlášení na školní rok 2016/2017 volejte:

  • školní jídelna - vedoucí Jaroslava Mikulková 515 267 177 nebo
  • kancelář školy - ekonomka 515 227 533.

print Formát pro tisk

Zobrazit menu
Hlavní menu