Kategorie: Anglický jazyk

Studijní vzdělávací zájezd do Hastings

Informace z pobytu - aktualizace 10. 6. 2017.

Informace pro rodiče od vedoucí zájezdu do Anglie

• Vedoucí zájezdu je v neustálém kontaktu s cestovní kanceláří a ta je v kontaktu s ministerstvem zahraničí ČR a ambasádou ČR.
  • Situace je bedlivě sledována a v případě potřeby bude operativně řešena.
  • Prioritou je bezpečnost dětí – rozhodně nebudou vystaveny nebezpečí.
  • Návštěvu Londýna máme v plánu. Pokud by se však situace do pátku zhoršila, nebo bude vydáno úřední bezpečnostní opatření, změníme plán.

Londýn za námi, vracíme se bezpečně domů.

Dnes (8. 6.) jsme úspěšně zakončili výuku na Embassy English a děti obdržely certifikáty. Následně jsme se vydali do pašeráckého městečka Rye. Po poslední večeři v rodinách jsme se sbalili a dnes vyrážíme do Londýna.

Dnes 7. června jsme byli přivezeni  autobusem ke škole a náš školní den začal. Dnešním tématem byly technologie. Hned jsme začali s prvním pracovním listem. O přestávkách jsme si mohli dát svačinu nebo jít navštívit kamarády v ostatních třídách. Vrchol poslední hodiny bylo vymýšlení vlastního robota. Po skončení vyučování jsme šli na oběd a poté jsme vyrazili na výlet. Za chyby se omlouvám je to psáno na telefonu.
Vojta Polach

School in Hastings.
Our school is - Embassy Hastings Study Centre. We are devided into three groups. Our teachers are very good and they play games with us. Every lesson we get our worksheet. We are very satisfied.
Tereza Jelenová, Michaela Chrástová

V pondělí byli žáci rozděleni podle jazykových dovedností do skupin a proběhly první hodiny výuky. Odpoledne jsme navštívili slavnou Canterburskou katedrálu.

Dnes (6. 6.) po dopolední výuce jsme viděli nezapomenutelný exotický královský palác Royal Pavilion v Brightonu. Nezapomínáme ani na oblíbené nákupy.

Zítra (7. 6.) trávíme čas v přírodě, v muzeu pod širým nebem Weald & Downland Open Air Museum.

Přijeli jsme ráno trajektem v 7:00. Máme za sebou první den v Hastings. Počasí slunečné, ale větrné. Všichni jsme v pořádku, ale unavení. Dnes večer se setkáme poprvé s rodinami. Všichni se těšíme. Zítra ráno nás ve škole čeká rozřazování test a první hodiny výuky. Tak nám držte pěsti. Děkujeme panu Pokornému za zajištění bezpečného nástupu do autobusu.