Na tento den připadá Den naruby.
Oslavili jsme ho tedy matematickou hodinou naruby.
Při matematické rozcvičce děti místo výsledků příkladů vymýšlely právě příklady k výsledkům.
Poté si vyzkoušely roli učitele. Každý, kdo chtěl, si mohl zkusit „odučit“ jedno cvičení z pracovního sešitu. Paní učitelka nebo pan učitel nejen že museli dětem vysvětlit zadání, ověřit si zda mu rozumí, vyvolávat děti, zadat domácí úkol, ale museli si také udržet pořádek a kázeň ve třídě.
Všichni „naruby“ vyučující se své úlohy zhostili velmi svědomitě a byli hodnoceni školním inspektorem v podobě opravdové paní učitelky velmi kladně a pozitivně.
„Není to úplně lehké stát před třídou a dělat paní učitelku, aby mě všichni poslouchali, přesto chci i tak být jednou paní učitelkou,“ řekla „naruby“ paní učitelka Nina.
Byl to skvělý zážitek nejen pro děti, ale i pro paní učitelku. Bylo velmi příjemné vidět, jak spolužáci pozitivně reagují, vzájemně se tiší, nadšeně se hlásí a pracují s velkým zaujetím.
Mgr. Lucie Hašková